Thursday, April 23, 2009

Inca o etapa in pregatirea prezentarii pentru olimpiada: 23 aprilie, meeting la Titus acasa.
Mici intarzieri, destule momente de coeziune a echipei (sau de random stuff, depinde cum privesti problema), dar in final l-am scos: un rezumat al prezentarii, pe care am impartit sarcini, am discutat cine ce spune, in ce ordine, am facut un frumos time-management, pe care speram sa il putem aplica. Una peste alta, o zi buna, care s-a incheiat pe la 9 seara.
Cum n-a avut cine sa ne faca o poza de echipa, am rezolvat-o din 2 bucati:

Maine o sa facem niste dry-runs, iar pana acum lucrurile arata bine. Suntem increzatori in ce putem, si daca totul merge asa cum am programat, avem sanse pentru etapa urmatoare.
To be continued, dupa ce suntem gata de bataie.

Over and out, ADi

2 comments:

  1. Ne vedem pe campul de lupta :P
    PRchers va ureaza succes maine :) Sa ne cunoastem cu bine :P

    ReplyDelete
  2. Multumim Prchers - bafta si inspiratie si voua!

    In finala, dintr-o saritura!

    btw, ne-am intalnit azi tot la mine, am facut dry run, a iesit tare, suntem pregatiti si pusi pe fapte mari maine!

    ReplyDelete