Thursday, April 2, 2009

N-am

Titlul postarii mele ar fi trebuit sa fie (luand in considerare titlurile anterioare), probabil, "noi 5", pentru ca de data asta chiar am fost 5. Intre timp, Flavius fiind lovit puternic de raceala, echipa noastra a suferit restructurari. Avem un nou membru: Cami. (suntem acum o echipa oarecum mai echilibrata de cat inainte; 2 fete si 3 baieti).
De data asta ne-am intalnit acasa la Andra. Inainte de a incepe macar sa ne gandim la ce avem de facut am mancat clatitele cumparate de pe drum de la o tanti cu un magazin , pentru ca nimic nu se incepe pe burta goala; nu de alta da nu e sanatos :d. Printre momentele random (care nu au fost chiar atat de multe) am reusit sa facem un "mic" draft, de 4600 de spatii si caractere, pentru descrierea proiectului nostru de 4000 de elemente. Pana data viitoare facem modificari online; direct in googledocs, fiecare cu culoarea lui. Nu de alta da.. daca nu am sti cine ce a scris am tinde catre un haos absolut.
Fiind nevoit de circumstante sa adorm in urmatoarele MAXIM 20 de minute (maine ma trezesc la ora 6 pentru ca sunt acasa , la tara , si la 6:45 trebuie sa prind un tren care pleaca spre Bucuresti) si cu riscul de a face din acest blog un jurnal oarecum plictisitor si neinteresant pentru oricine altcineva l-ar citi, o sa apas click stanga pe butonul "publicati postarea". O noapte buna!

No comments:

Post a Comment