Saturday, April 25, 2009

we're out

Si-uite-asa echipa grasshopper isi incheie desfasurarea de forte in cadrul olimpiadei comunicarii. A fost frumos la inceput, a fost frumos si pe la mijloc si pan la urma a fost frumos si la sfarsit ca am fost toti si ne-am distrat cam tot timpul. Numai ca n-am facut ceva bine sau de fapt.. cred ca n-am facut ceva asa cum se asteptau altii sa facem. Am picat din punctul meu de vedere pentru ca nu ne-am aliniat unor standarde clare pentru altii pe care noi nu le-am luat in considerare. Am crezut poate ca nu vroiau de la noi o campanie elaborata pana la ultimul deadline si am creat decat conceptul unei campanii. Mi se pare destul de tembela treaba oricum. Pana si eu din toata echipa stiam cum se face un amarat de gantt si care ar fi trebuit sa fie etapele promovarii. Din punctul asta de vedere poate ar trebui sa ne asumam vina ca am luat decizia sa nu dezvoltam pe partea asta si sa nu aducem materiale de prezentare , asa cum ni se sugera pe undeva pe site. Oricum, din partea mea, asta a fost ultima oara cand mai ascult ce mi se sugereaza si nu-mi bag picioarele si o fac cum vreau eu; si pan la urma cred ca asa facut toti. Am ascultat de niste sfaturi pe care unii oameni se asteptau sa nu le fi luat in considerare. 
Am inteles poate unde am gresit. Ce nu am inteles e, de unde au scos genialii oameni din "ludica" si lipsita de orice frustrari comisie de examinare, punctele acelea din care noi ar trebui sa deducem feedback-ul lor. 
Orice-ar fi, am inteles multe din concursul asta si cred ca stiu care sunt urmatorii pesi. Nu stiam multe inainte de el si inca nu le stiu dar acum macar stiu ce am de invatat. 

1 comment:

  1. bai, ne-am asumat-o, cel putin eu unul sunt impacat cu ceea ce a iesit pana la urma, pentru ca nu am fost tot ce puteam sa fim

    daca vrem sa castigam, trebuie sa ne autodepasim. noi am fost destul de autosuficienti, de asta cred ca am pierdut. gresit, nici macar nu am pierdut. am castigat prieteni, experienta de viata(ca deh, prea eram plini de noi)

    Data viitoare mergem pe conceptul ala vechi de vanzari: Underpromise, overdeliver - cv-uri micro si prezentare+proiect macro :)

    Cand ne mai adunam?:)

    ReplyDelete